QPR Softwaren vuosikertomus 2022, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti on julkaistu

Vuosi 2022 oli QPR:lle muutoksen ja uudistumisen vuosi ja se sisälsi onnistumisia monella rintamalla. QPR Software on luonut ohjelmistoratkaisujen ja -palveluiden innovaatioita, jotka ovat tuottaneet konkreettista prosessien syväymmärrystä asiakkaillemme ympäri maailmaa jo yli kolmen vuosikymmenen ajan. Kun yritykset jatkavat muutos-, automaatio- ja digitalisointipolkujaan, autamme niitä toimimaan täydellä potentiaalillaan älykkään teknologian avulla.

Tänään QPR on julkaissut vuoden 2022 vuosikertomuksen englannin- ja suomenkielisenä. Vuosikertomus sisältää yhtiön tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen tilikaudelta 1.1.-31.12.2022. Tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2022 on julkaistu myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkinnöillä.

QPR on julkaissut myös yhtiön selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin vuodelta 2022. Palkitsemisraportti esittelee hallituksen ja toimitusjohtajan palkitsemista vuonna 2022.

Lue lisää vuoden 2022 kohokohdista, markkinoiden tilasta sekä QPR:n visiosta ja strategiasta vuosikertomuksesta 2022.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2022 ja palkitsemisraportti tilikaudelta 2022 ovat saatavilla sijoittaja-sivuilla.

Author imageexpand

Melina Weckman